
Completați

AUTOSERVICE-UL NOSTRU VĂ OFERĂ TOATE TIPURILE DE REPARAŢII
Faceți cunoștință cu Seviciile Noastre.
Completați Formularul pentru a face o Programare.
SERVICIILE NOASTRE INCLUD:
Specialiştii centrului nostru tehnic “Truck Petrol” SRL realizează diagnosticarea următoarelor mijloace de transport:
Autocamioane:
MAZ, ISUZU, MAN, Volvo, Iveco, Renault, Scania, DAF, Mercedes Benz, Freightliner, Kenworth, International, KAMAZ, şi alte mărci;
Autocare:
MAZ, Iribus, Neoplan, Neoman, Evobus, Setra, Beulas-Deltabus, Bova şi altele.;
Microbuze:
Fiat, Citroen, Peugeot, Ford, Volkswagen, Renault;
Remorci:
Acerbi, Cerbi, Zorzi, Minerva, Schmitz, Cardi, Menci, Adamoli, Tecnokar şi altele.;
Autovehiculul dumneavoastră necesită reparaţie, dacă:
- Nu puteţi porni motorul
- Acumulatorul se descarcă mai repede ca de obicei
- Lucrul motorului este instabil
- Consumul de combustibil este mare
- Sunt zgomote în timpul lucrului generatorului
- În echipamentul electric se observă încălzire şi zgomot
Sistemele diagnosticate:
- Motorul
- Modulul conducerii circulaţiei
- Transmisia
- Controlul stării şi deservirea punţilor
- Deservirea suspensiei pneumatice, controlul, adaptarea
- Sistemele caroseriei
- ABS
- Pernele de aer
- Panoul de bord
- Sistemul de climatizare automată
şi altele.
Posibilităţile funcţionale ale dispozitivului:
- Reflectarea parametrilor curenţi
- Citirea şi ştergerea codurilor defecţiunilor
- Ştergerea intervalelor de întreţinere, controlul şi deservirea
- Adaptarea componentelor
- Dirijarea prin intermediul mecanismelor de lucru
Verificarea anvelopei CAN la nivel fizic şi altele.
Compania noastră propune un spectru întreg de servicii profesioniste privind reparaţia şi deservirea autocamioanelor. Noi avem o experienţă mare de succes în sfera deservirii transportului, dispunem de o bază tehnică vastă şi eficientă, precum şi de o echipă de meşteri calificaţi şi responsabili, ceea ce permite desfăşurarea reparaţiei la cel mai înalt nivel. Adresîndu-se la noi, la Staţia de Deservire Tehnică, proprietarii beneficiază de o deservire de calitate, reparaţie rapidă şi calitativă a autocamioanelor.
În lista serviciilor Staţiei de Deservire Tehnică intră următoarele tipuri de lucrări:
- reparaţia şi deservirea suspensiei;
- reparaţia şi deservirea sistemului de frînare;
- reparaţia şi deservirea motorului, sistemelor sale separate;
- reparaţia şi deservirea cutiei de viteze;
- reparaţia şi deservirea reductoarelor;
- reparaţia şi deservirea sistemelor de alimentare.
Deservirea tehnică a transmisiei, inclusiv reparaţia cutiei de viteze a unui autocamion modern, reprezintă o procedură destul de complicată şi responsabilă. Pentru tehnica grea este caracteristică o sarcină destul de mare asupra transmisiei, ceea ce îngreunează semnificativ condiţiile sale de exploatare şi poate aduce la defecţiuni.
Printre defecţiunile transmisiei urmează a fi enumerate:
- dificultăţile la comutarea vitezelor
- zgomotele străine, scrîşnetul, vibraţia
- smuciturile în timpul începerii deplasării
- scurgerile de ulei
Noi recomandăm la apariţia acestor defecţiuni ale transmisiei să vă adresaţi la centrul tehnic pentru deservirea autocamioanelor.
Indicii defecţiunilor sistemului de direcţie:
- rotirea dificilă a volanului în timpul manevrării
- reţinerea volanului în timpul deplasării în urmă
- ecartamentul şi loviturile în volan
- lucrul zgomotos al pompei
- pierderile de ulei hidraulic
Centrul tehnic „Truck Petrol” desfăşoară minuţios şi calitativ diagnosticarea şi reparaţia sistemului de direcţie. Diagnosticarea regulată a sistemului de direcţie în cadrul centrului nostru tehnic permite nu doar să anticipăm defecţiunile grave ale automobilului Dumneavoastră, dar şi să reducem vizibil probabilitatea unui accident rutier. Un sistem de direcţie în stare bună, reprezintă componenta principală a securităţii de exploatare a automobilului. Posibil, care este mult mai important decît dexteritatea conducătorului. Anume din acest motiv, se recomandă diagnosticarea sistemului de direcţie cît mai des, iar imediat după detectarea defecţiunilor trebuie de efectuat reparaţia lor.
Cutia de comutare a vitezei (CCV) reprezintă unul din principalele noduri, a căror lucru determină siguranţa şi caracteristicile de rulare a autocamioanelor. Deservirea tehnică şi reparaţia cutiei de viteze la autocamioane, ce reprezintă în sine un dispozitiv destul de complicat, necesită o calificare înaltă pentru estimarea uzurii pieselor şi pentru executarea exactă a asamblării nodurilor.
De regulă, dovezile principale ce atestă defecţiunea cutiei de viteze sunt:
- Uzura tijei de transmisie, ce se manifestă prin îngreunarea comutării vitezelor la automobil
- Apariţia petelor de ulei sub automobil, ceea ce denotă scurgerea uleiului din cutia de viteze
- Debreierea necontrolată a vitezelor
- Apariţia zgomotelor străine în procesul de comutare a vitezelor
- Zgomot permanent în cutia de viteze
Specialiştii noştri experimentaţi sunt gata să execute reparaţia calitativă a cutiei de viteze la diferite mărci de autocamioane, la finele căreia se efectuează verificarea deplină a capacităţii de lucru a nodului dat, ceea ce garantează calitatea şi durabilitatea.
Metoda de vulcanizare a anvelopelor depinde de tipul de deteriorare, dintre care cea mai frecventa este o strapungere. Majoritatea strapungerilor pot fi reparate cu ajutorul unui petic, cu conditia sa nu fie prea mari. Aplicarea unui petic nu este posibila in cazul deteriorarii partilor laterale.
Diagnosticarea sistemului de frînare a autocamionului este o procedură obligatorie. Se recomandă de efectuat procedura dată la fiecare 50 000 km parcurşi, dar nu mai rar de o singură dată pe an.
Reparaţia sistemului de frînare se efectuează în două etape. Prima etapă – este diagnosticarea computerizată, care permite detectarea oricăror defecţiuni, chiar şi a celor mai ascunse.
Indiciile, după care pot fi determinate defecţiunile sistemului de frînare:
- s-a mărit distanţa de frînare
- pedala de frînă se pune prea uşor în funcţiune (la fel şi înfundarea, blocarea)
- în sistemul de frînare a apărut un scîrţîit ori un zgomot
- se manifestă aşa-numita „pulsaţie” a frînelor
- în timpul frînării automobilul începe să se abată într-o parte
- frînele cu tambur se încălzec simţitor
Diagnosticarea sistemului de frînare a autocamionului este o procedură obligatorie. Se recomandă de efectuat procedura dată la fiecare 50 000 km parcurşi, dar nu mai rar de o singură dată pe an.
La centrul nostru tehnic «Truck Petrol» reparaţia frînelor cu tambur şi frînelor cu disc se efectuează cu ajutorul unui echipament modern, ce are un şir de avantaje faţă de alte utilaje similare.
Specialiştii de calificare înaltă ai centrului nostru tehnic vor desfăşura calitativ şi operativ diagnosticarea, iar apoi reparaţia sau schimbarea elementelor sistemului de frînare la autocamioanele ruseşti sau de import.
LUCRĂRILE EXECUTATE LA REPARAȚIA SISTEMULUI DE FRÂNARE
- Reparaţia etrierilor de frînă
- Reglarea sistemului de frînare
- Diagnosticarea/reparaţia ABS
- Reparaţia şi schimbarea camerelor de frînă
- Strunjirea/schimbarea frînelor cu tambur
- Schimbarea saboţilor de frînă şi garniturilor
Roţile şi axele aranjate corect permit controlul consumabililor pe distanţa parcursă de autocamion. Reglarea unghiurilor suspensiei roţilor şi poziţiei axelor duce la economia considerabilă a combustibilului şi uzurii pneurilor. Cheltuielile la combustibil pot fi reduse cu 5-10%, iar mărirea termenului de exploatare al setului de anvelope poate constitui pînă la 80%.
Reglarea unghiului de convergenţă a roţilor la autocamioane este necesară dacă:
- maşina a parcurs următorii 10-15 mii km.
- a fost executată reparaţia suspensiei
- au fost montate anvelope noi
- au fost efectuate lucrări constructive, ce modifică distanţa minimă de la sol
- în timpul deplasării maşina virează la dreapta ori la stînga
- volanul şi-a schimbat poziţia neutră
- uzura pneurilor s-a mărit vizibil sau este neuniformă
- te confrunţi cu probleme de virare sau ţinuta de drum
- se măreşte consumul de combustibil
Toate axele şi roţile, montate pe cadrul portant al camionului, acţionează în mişcare unele asupra altora şi trebuie să fie reglate, inclusiv şi cele, care sunt instalate pe remorci şi semiremorci. Orice deformare a şasiului (îndoitură, deplasare, răsucire) are un impact negativ asupra comportamentului mijlocului de transport pe drum. Chiar dacă remorcherul este reglat minunat, semiremorca reglată prost va acţiona asupra deplasării camionului, cauzînd dificultăţi în timpul conducerii şi mărind riscul provocării unui accident rutier.
Mecanicii auto ai centrului nostru tehnic vor determina cu precizie înaltă cauzele defecţiunilor şi le vor înlătura în termeni reduşi, restabilind maniabilitatea, manevrabilitatea şi stabilitatea autocamionului Dumneavoastră.
Printre cele mai răspîndite defecţiuni ale autocamioanelor, se consideră dereglarea lucrului sistemului de alimentare. Defecţiunile pot fi banale, începînd cu impurităţile din cauza combustibilului necalitativ, finisînd cu ieşirea din funcţiune a pompei de injecţie. Defectele în lucrul sistemului de alimentare se răsfrîng asupra randamentului şi economiei motorului, exploatarea îndelungată în aşa regim poate deveni motivul deteriorării injectoarelor, sau poate în genere ameninţa cu reparaţia chiulasei. Compania noastră propune deservirea profesională şi reparaţia sistemului de alimentare prin folosirea celor mai moderne sisteme electronice, cunoştinţelor şi experienţei unor meşteri instruiţi, precum şi a pieselor originale de schimb.
Lista sistemelor aparatajului de alimentare, ce necesită a fi reparate, include în sine:
- pompa de injecţie;
- filtrele;
- senzorii;
- conductele principale de combustie;
- sistemul de injecţie.
Reparaţia profesională a sistemului de alimentare
Ieşirea din funcţiune a pompei de injecţie se consideră motivul de bază în sporirea uzurii motorului diesel. În cazul exploatării ulterioare pot ajunge la schimb şi unele piese ale motorului, de aceea specialiştii recomandă de efectuat la timp deservirea şi diagnosticarea. Reparaţia pompei de injecţie de înaltă presiune sau schimbarea acesteia contribuie la îmbunătăţirea calităţii de lucru a motorului, uşurinţei sale de pornire, reducerea consumului de combustibil.
Cauza principală a defectării pompei de injecţie rezidă în folosirea combustibilului de calitate joasă, în care se conţin aditivi nocivi. Mai rar defecţiunile au loc din cauza pătrunderii apei şi gunoiului în sistemul de alimentare. Cu toate acestea, picăturile şi particulele de praf cu timpul şi sub influenţa presiunii din rampă duc la uzura timpurie.
Reparaţia aparatajului de alimentare
În prima etapă specialiştii efectuează diagnosticarea complexă pe un stand special. La detectarea defecţiunilor se face dezasamblarea şi reparaţia, pieselor ieşite din funcţiune. Producătorii recomandă să încredinţaţi acest lucru doar profesioniştilor, întrucît diferite mărci a mijloacelor de transport necesită cunoştinţe speciale şi respectarea regulamentelor. În a doua etapă se efectuează asamblarea nodurilor, următoarea diagnosticare pe stand şi reglarea în conformitate cu specificaţiile producătorului.
Specialiştii noştri vor realiza în termeni reduşi reparaţia sistemului de alimentare la autocamioanele ruseşti şi străine, vor schimba toate piesele necesare, montînd piese originale de schimb, vor oferi garanţie la lucrările executate.
În dependenţă de tipul defecţiunii, reparaţia furgoanelor se împarte în următoarele categorii:
- reparaţia sub-cadrului sau bazei portante;
Deteriorarea sub-cadrului se consideră una din cauzele răspîndite de vizitare a Staţiei Tehnice de Deservire. Furgonul poate avea deformarea amplificatorilor poziţionaţi transversal, ceea ce duce la atîrnarea caroseriei, dificultăţi la închiderea obturatoarelor, fisuri în lonjeroane şi asamblări. În rezultat apare balansarea furgonului, creşterea riscului dezunirii caroseriei de sub-cadru la transportarea încărcăturii.
- reparaţia construcţiei caroseriei;
În această categorie de defecţiuni prevalează deteriorările mecanice, cauzate prin deformare şi uzură. Acestea pot fi zgîrieturi mari de la crengile copacilor, umflarea pereţilor laterali, păliturile de obiecte tari, extruziunea părţii anterioare a caroseriei, coroziunea carcasei şi colţurilor. De regulă restabilirea geometriei caroseriei se realizează cu ajutorul schimbării panourilor sandwich sau instalării colţurilor de fixare.
- reparaţia rampei din spate, inclusiv a uşilor şi porţilor pivotante.
Printre deteriorările tipice ale părţii din spate a furgonului se referă deformarea caroseriei şi apariţia fisurilor, cauzate de pălituri, învechirea firească şi de procesele corozive. De respectarea geometriei părţii posterioare depinde capacitatea de deschidere şi închidere a porţilor pivotante. Printre defecţiunile obturatoarelor se remarcă uzura fizică a furniturii, etanşărilor de cauciuc, leziunile mecanice şi coroziunea.
Necesitatea repararii unui motor este întotdeauna o veste proastă pentru ca inseamna multi bani, o lucrare complexa din punct de vedere tehnic care trebuie tratata cu multa grija pentru ca altfel costurile vor fi foarte mari. Acum mai mult ca oricand aveti nevoie de o consultanta tehnica profesionista care sa stabileasca cu exactitate ce poate fi facut pentru masina dumneavoastra astfel incat luarea unei decizii sa duca la cea mai buna solutie.
- Se repara motorul, in ce conditii, ce garantii sunt ca va fi readus in parametri normali de functionare;
- Se inlocuieste cu unul reconditionat sau unul demontat de pe o alta masina;
- Se renunta la a mai repara masina si se include in programul REMAT;
Daca autoturismul are mai putin de 10 ani , un rulaj pana in 150.000 km si nu este o defectiune majora, de genul bloc motor spart de ruperea unei biele, se recomanda repararea motorului.
Daca motorul este vechi, s-a rulat cu el peste 200.000 kilometri, consuma ulei, are batai (de piston sau lagar) sau este gripat, reparatia va fi foarte scumpa. De regula repararea unui astfel de motor necesita demontare completa, curatare si verificare amanuntita a tuturor componentelor si apoi stabilirea pieselor si lucrarilor necesare ca: alezare de cilindri, inlocuire de pistoane, rectificare de arbore cotit, inlocuire cuzineti, reparatie chiulasa, inlocuire supape, pompa ulei, distributie, etc. In aceasta situatie credem ca cea mai buna solutie ar fi inlocuirea motorului cu unul reconditionat sau unul demontat de pe o alta masina. Foarte importanta va fi insa garantia care trebuie sa insoteasca motorul.
Costul manoperei, in cazul repararii unui motor, nu poate fi stabilita decat pentru fiecare caz in parte.
LUCRĂRILE EXECUTATE LA INSTALAREA ECHIPAMENTULUI SUPLIMENTAR:
- Instalarea cablurilor pneumatice, electrice, hidraulice
- Instalarea cîrligelor de remorcare
- Rezervoarelor suplimentare de combustibil
- Climatizoarelor autonome
- Hidroficarea
- Alungirea bordurilor
- Instalarea transmiţătoarelor auto
- Prizei de forţă
- Sistemului de alarmă cu lacăt centralizat şi pornire automată
- Casetofoanelor auto
- Invertoarelor de tensiune
- Instalarea încălzitoarelor autonome
Lista serviciilor, prestate de către specialiştii autoservice-ului specializaţi în reparaţia remorcilor, este vastă şi variată. Oferind transportul auto comercial specialiştilor calificaţi, puteţi fi încrezuţi în diagnosticarea calitativă şi lucrările de reparaţie, ce includ în sine:
- diagnosticarea computerizată;
- verificarea şi reparaţia sistemului electric;
- reparaţia mecanismelor de suport;
- reparaţia sistemului de frînare;
- recondiţionarea arborilor frînă;
- restabilirea sau schimbarea resorturilor;
- reparaţia sistemului pneumatic;
- reparaţia sau montarea dispozitivelor de închidere;
- reparaţia sau montarea hidrobordului;
- lucrările de sudare.
Specializarea multilaterală, ne permite să efectuăm reparaţia caroseriei remorcilor, aceasta include în sine restabilirea tavanului, construcţiei podelii şi uşilor din spate.
Reparaţia caroseriei autocamioanelor este necesară la deformarea construcţiei şasiului, cabinei, pieselor de caroserie, provocate de loviturile mecanice, în urma unui accident sau conducerii neglijente în timpul efectuării lucrărilor de încărcare – descărcare. Dificultatea reparaţiei constă în faptul de a reda camionului parametrii geometrici necesari şi de a păstra stabilitatea, instituită de producător. Dat fiind faptul, că la baza şasiului stă o ramă complet metalică, atunci printre sarcinile de bază ale specialiştilor, stă întrebarea de a restabili anume această parte a construcţiei.
Reparaţia profesională a caroseriei
După parvenirea camionului la centrul tehnic, meşterii cu ajutorul dispozitivului de măsurat şi dezasamblării parţiale estimează starea acestuia şi elaborează planul lucrărilor ulterioare. În dependenţă de gradul defecţiunilor, specialiştii iau decizia de schimbare a detaliilor deformate în întregime sau de recondiţionarea lor. În ambele cazuri calitatea asamblării va corespunde în întregime cerinţelor de securitate şi va fi păstrată posibilitatea de transportare a încărcăturilor.
La desfăşurarea lucrărilor de reparaţie a caroseriei se aplică instrumente şi echipament pentru planare, şlefuire şi lucrări de sudare. În ultima etapă se efectuează vopsirea vehiculului în întregime sau a unor elemente separate, precum şi polizarea lor şi prelucrarea anticorozivă. Una din sarcini, ce stă în faţa specialiştilor, rezidă în alegerea corectă a culorii. Cu ajutorul unor instrumente speciale se prelevează proba de pe vopseaua originală a caroseriei, apoi printr-un program computerizat se determină marcajul nuanţei, iar în cazul necoincidentei, programul oferă de sine stătător nuanţele, ce urmează a fi combinate, pentru a primi culoarea necesară.
Specialiştii divizează procesul de reparaţie a caroseriei în cîteva etape de bază şi anume:
- estimarea stării curente şi caracterului deformării;
- evaluarea geometriei caroseriei;
- înlăturarea formaţiunilor corozive;
- recondiţionarea elementelor demontabile ale construcţiei;
- recondiţionarea nodurilor nedemontabile;
- instalarea unor piese noi din plastic şi altor elemente nemetalice;
- aplicarea compoziţiei anticorozive, vopsirea, polizarea.
Producătorii recomandă pentru păstrarea garanţiei şi calităţilor de exploatare de desfăşurat reparaţia doar la centrele autorizate de deservire. Chiar şi în cazul deteriorărilor semnificative ale caroseriei, întotdeauna există posibilitatea de a realiza lucrările de recondiţionare şi de a restabili aspectul exterior. La dispoziţia specialiştilor este tot echipamentul necesar, camere de vopsire, programe computerizate, ceea ce permite în ansamblu garantarea unui înalt rezultat pozitiv.